gae, přidáno 21.6. 2007 12:42:30 |
tak asi těžko pp utržil 1000000000dolarů, když vím že pp utržil kolem3000000000dolarů.Protože pp je jeden film i když titanic je 1 film tak utržil o hodně méně než pp.
|
|
Mishman, přidáno 11.10. 2004 13:45:23 |
Troška je naprostý břídil a ignorant. To ostatně dokazují jeho oba Kameňáky (druhý díl jsem naštěstí neviděl, jenom slyšel pověsti :)) Vsadím se, že např. Zachraňte vojína Ryana je podle něj holywoodská slátanina, kde pořád někdo někam běhá a střílí a mít ty prachy, tak by natočil lepšího Ryana - něco jako Sedmá rota na útěku - počesku! :))
|
|
martina, přidáno 4.9. 2004 13:33:49 |
Oskary byly zasloužené všechny, ale nejvíc sem ho přála jeho scénáristům, protože až když znáte knížku, pochopíte, kolik práce je na filmu uděláno. A vůbec, většina těch dialogů, i když právě nejsou s knihy přepsané, jsou prostě úžasný, psaný s velkým citem. To taky na trilogii miluju, že je psaná tvořená opravdovými fanoušky knihy. Poznáte na ní, s jakým nadšením to dělali.
|
|
Míšánek, přidáno 24.3. 2004 17:21:30 |
To Lucia: A. Lennox dostala Oskara právě za to, že je A. Lennox. Kdyby tuto píseň zpívala třeba E. Torrini, tak by ho nedostala ani náhodou.
|
|
Ruby, přidáno 24.3. 2004 11:36:08 |
Lucia: je mi líto, ale to jsi tu knihu v tomhle bodě trošku nepochopila. Oni lidi ŠLI na smrt! Věděli o tom a udělali to naprosto schválně. Co se ti na tom ve filmu nezdálo? Musím naopak říct, že až na změny, které dobíhaly z předchozích dílů, a pár naprosto zbytečných, bez kterých to asi nejde %-) to byl nejvěrnější díl knize, zvlášť v posledních cca 15 minutách...
|
|
Gildor, přidáno 16.3. 2004 7:28:20 |
L:Tady prevlada nazor ze komercnou znosku co chtej fan videt ma na svedomi spise New Line co je zainteresovana na prachach.A PJ by tocil jaksi vic od srdce tedy lepe.Nicmene jak by to vypadalo nemuze predem nikdo vedet a spekulovat tu muzem donekonecna...
|
|
Lothmíril, přidáno 15.3. 2004 18:47:02 |
No, keby mal PJ tak volnu ruku od zaciatku, nechcem to vidiet. ved takto je aspon FotR film aj pre fanusikov, nie komercna znoska vsetkeho co chcu divaci vidiet! (nekritizujem RotK, len pristup)
Lucas, to by nebolo ono. Jeho styl je - no, iny. Ten nie.
Ale Spielbergovu verziu by som nahodou rada videla, ako by to pre porovnanie vyzeralo;-)
|
|
Elmérien, přidáno 14.3. 2004 13:35:39 |
Congratulations to PJ! Americka akademie prokazala ze neni tak zaujata, jak byvala. no myslim ze to takhle udelali dobre, ze Navrat krale dostal oceneni vlastne za celou trilogii. Treba Spolecenstvo by si rozhodne oskara zaslouzilo taky, ale je jasny ze vsem trem dat oskary za nejlepsi filmy nemohli.
No s panem Troskou s vama vsema souhlasim. jestli je podle pana Trosky kvalitni filmarina to co toci on - Slunce, seno a vsechny ty voloviny, Andelska tvar a Kamenaky, tak jsem teda zatracene rada ze Pan prstenu podle nej neni vubec "kvalitni"
|
|
Silmaril, přidáno 11.3. 2004 19:37:33 |
chcela by som dodatocne zagratujovat PJ k oscarom (skoda ze Zelary nedostali ale o tom po tom)...komentare pana trosku ma velmi zaujali lebo ak sa mam priznat v prvom momente som ani nevedela o koho ide (na kamenak som si spomenula az po precitani vasich prispevkov)...a inak je to obycajny primitiv ked uraza co nepozna...preto sa k jeho filmom nevyjadrujem lebo som ich nevidela...a ked sme pri tych hercoch co by mohli dostat oscara tak som jednoznacne za postavu gandalfa, eowyn a faramira...a samozrejme glumicka...bol z neho dobry chajzel...skoda pre skoda ze z toho nic nebolo...
PS:Elijahovi by som oscara nedala lebo sa mi velmi v ROTK nepacil vyzeral al.sa spraval moc umelo a trpitelsky
|
|
el, přidáno 9.3. 2004 11:09:13 |
Kolik kolem PP hrálo a pracovalo lidí???A kolik má Nový Zéland obyvatel??? Nekterí mozná nechteli hrát,tak jiní museli vzít víc postav :o)))....
|
|
Gildor, přidáno 9.3. 2004 7:08:06 |
G:Je pravda ze ted S neni moc videt,ale vlastne jsem ho vybral jen jako nejakej znamej priklad.
El:Ty nove dily jsou dle mne spousta akce a efektu ale celkovy dojem dost sterilni-Lukas by nebyl dobra volby.
Kdyby mel PJ volnou ruku bylo by to jeste mnooohem lepsi.
All:Taky jsme tu vubec neresili to ze PJ a spol 11krat dekovali vsem babickam a poslickum na Novem Zeleandu az to evidentne nasralo zbytek salu.
Ne ze bych jim to nepral,otazka je jestli to stalo za to.
|
|
Eowynn, přidáno 8.3. 2004 19:20:03 |
Ninas: Taky jsem zatím Into the West na českejch rádiích neslyšela..nechápu proč, ten cajdák z Titaniku hráli pořád dokola a tohle je 100x lepší...
|
|
Gorthaur, přidáno 8.3. 2004 18:00:47 |
Podle mně Spielberg není lepší režisér, alespoň ne teď. Před deseti lety určitě byl, to bych mu svěřil i režírování PP. V té době byl PJ slavný trošku jinejma filmečkama. Vlastně jsem ani nevěřil, že PP bude tak málo krvavej (znáte film Živý mrtvý :-)). Nakonec však PJ velmi mile překvapil a film nebyl plný useknutých končetin a vyhřezlých mozků. Doporučuji se pro srovnání na jeho splat-hororový filmy podívat, v některých si zahrál i PJ, ale rozhodně tu inspiraci na PP nečerpal. Dnes už se po PP díváme na PJ trochu jinak a jeho starší filmy asi upadnou v zapomnění, až na pár normálních NEKRVAVÝCH kousků. PJova popularita je momentálně na vrcholu, kdežto pan Spielberg nám začíná mizet v hlubinách zapomnění. No počkejme si, jak se to bude s PJ vyvíjet v poLotrovské éře. Nahoru či dolů, toť otázka pro všechny :-)
PS: s panem Troškou máte všichni pravdu. Je to jen vřed na skřetí pr__li. Neznáte někdo jeho mail? Rád bych mu něco poslal.
|
|
el, přidáno 8.3. 2004 17:04:53 |
Gildor:no to je práve ono,me na Tolkienovi bere práve ta poetika,méne akce by mi nevadilo.Ale je fakt,ze Helmuv Zleb me proste dostal.A dostal i mou mámu.O muzské cásti rodiny nemluvím,tam je to jasné.
S.Spielberg by z toho vytáhl takové ty "hororové" prvky a nebylo by to ono. Spís jsem uvazovala o Lucasovi ,kdyz jsem jako cvok koukala dokola na Star Wars blahé pameti. Jenze ty nové díly nic moc, takze...
Vlastne otázka asi je, jak by PJ natocil PP, kdyby mel od zacátku tak volnou ruku jako na konci???
|
|
Ninas, přidáno 8.3. 2004 8:34:56 |
Tak teda ja som vstala už o druhej v noci, urobila som si kávičku(aby som nedajbože nezespala), uvelebila som sa do postieľky a zapla som HBO. Tá začiatočná upútavka s Billym Crystalom ma fakt dostala - váľala som sa od smiechu. A potom som len držala palce a ono to vyšlo. Ale ROTK si to fakt všetko zaslúžil. Bola to iste drina. A fakt ma potešilo, keď v priamom prenose odznala skladba Into the West - bola nekompromisne najlepšia zo všetkých. Škoda, že ju vôbec nepúšťajú v rádiach( asi usporiadam nejaký manifest). Takže Tolkienovi a LOTR-ovi VEČNÁ SLÁVA!!!
|
|
Míšánek, přidáno 8.3. 2004 7:20:16 |
Ať se na mě příznivci S. Spielgerga nezlobí, ale ten by z Pána Prstenů udělal americkou hovadinu.
|
|
Gildor, přidáno 8.3. 2004 7:12:13 |
el:Hm,pokud by cesky reziser i mel tech 300mil,nevim nevim zda by to bylo lepsi.Bylo by to smrncnute takovym tim ceskym poetismem z popelky atd,kterej je sice moc hezkej ale na PP se nehodi.
Rozhodne by to bylo mene akcni.Ale jak je videt na prodlouzenem spolecenstvu-kdyz PJ chce muze se priblizit dokonalosti.
all:Otazka tedy zni spise-Natocil by PP lepe Steven Spielberg?
/muj nazor je ze S je lepsi reziser
(o dost) ale lip by to nenatocil neb PJ je napul blazen a tohle se mu presne trefilo do noty/je to jeho zivotni dilo/.
|
|
PCcat, přidáno 7.3. 2004 12:11:47 |
Teď sem někde četla, že se troška nedívá na svý filmy. A pak se divíme, že píše takový hovadiny, když ani neví, co natočil:))
|
|
harra, přidáno 6.3. 2004 23:32:36 |
hm,je videt,ze Troskova inteligence opravdu odpovida filmum, ktery toci.
|
|
PCcat, přidáno 6.3. 2004 18:48:44 |
Tady je víc reakcí na trošku než na oscary:)))))))) Kámoška málem omdlela když sem jí četla troškovy kecy a ty komentáře k tomu:DDD
Mám návrh: Uspořádáme sbírku a výtěžek půjde na PP ala troška:)))))))
To by byla dost dobrá slátanina, nemyslíte????
:DDDDDDDD
|
|
Marilla, přidáno 6.3. 2004 11:31:01 |
Moc gratuluju P. Jacksonovi a spol. za plný počet Oscarů. Myslím, že si je plným právem zaslouží. Škoda, že nebyl nominován i některý z herců, myslím, že by si oskara zasloužili, snad všichni z hlavních představitelů hráli skvěle.
Taky musím reagovat na ujetý komentář pana Trošky. Každý má právo na svůj názor, ale určitě bych nekritizovala něco, co ani pořádně neznám. Troška umí psát hezké pohádky, ale filmy tipu Kaměňák a (možná jsem divná), ale ani Slunce, seno ... mě nenadchly. Jen se divím, že mu tak vadí ti trpaslíci, když v jeho pohádkách vystupují vodníci, čerti a spol. Co by asi chudák říkal na Arabelu? Trpaslíci pochodující do paneláku by ho asi odrovnali :) Ale nekažme si dojem z filmu, my přece víme své.
|
|
el, přidáno 5.3. 2004 18:23:43 |
Bele??? cos to proved??? Vzdyt my tu mluvíme víc o Troskovi nez o PP???
HMMM,teda musím priznat, ze v jednom s Troskou souhlasím. S temi prostredky by to ceský rezizér natocil mozná i líp (nebít).Kdyz jsem to pred lety cetla, ríkala jsm si, ze by to správne natocil Zdenek Sverák. Na triky by si samozrejme musel najmout Wetu, ale scénár by napsal asi jeste lepsí. Jestlipak cetl PP?
|
|
el, přidáno 5.3. 2004 18:15:22 |
Kiki: a hlavne Gimliho vtípky by byly dukladne "Kamenáky"!!!
Arsiméné: Nejsi sama, princezna Zemlejna se mi taky nelíbí, ikdyz deti ji mohou-nerozdíl od Kamenáku-videt bez psychicke ujmy. S hrdosti konstatuji,ze moje se k ní nikdy nevrátily a raci si uzívaji "pametníky".
|
|
Kiki, přidáno 5.3. 2004 16:00:21 |
Ovšem to je krize s tim Troškou, opravdu mě to naštvalo nevim co si vubec mysli,hlavně mě dostalo to,jak řekl,že by natočil i lepšího Pána Prstenů kdyby měl tolik peněz.. KRIZZE! už ten jeho film opravdu vidim. Lidičky,tam by asi Gandalfa hral Kája Gott a běhali by tam po nějakym políčku támhle za Vidlákovem:o)) a kdo ví kde by postavil Minas Tirith:O)))))
|
|
Amy, přidáno 5.3. 2004 8:47:04 |
Po prečítaní článku o Oscaroch a jedovatých slovách pána Trošku sa mi urobilo mdlo. Už som si myslela, že nie som normálna, keď utekám od Kameňáku a mám z neho močné mory. Myslím si totiž, že jeho "úspechy" sú viac menej umelo vytvorené. Určite sa nájdu ľudia,ktorí si to pozrú, ale isto iste sa k jeho filmom nebudu vracať tak, ako my k svojmu Pánu prsťeňov. Vďaka všetkým predchádzajúcim komentárom sa opäť cítim fajn.Pekne som si tie vaše články užívala.
|
|
Arsiméné, přidáno 4.3. 2004 21:01:11 |
Ještě jeden Kameňák? No to snad ne! I kdyby to nebyla taková sláátanina, vůbec se mi nezamlouvá, jak teď musí mít kdejaký film pokračování, díl 2, 3 i víc. Dokonce i ty příšerné pohádky Princezna ze mlejna a Z pekla štěstí. (Jako by pohádky měly mít pokračování, mají přece skončit tak, že se vzali a jestli neumřeli, žijí ještě dnes.) Ale proč by Troška točil 3. díl, kdyby na první dva Kameňáky nechodili lidi? Právě v dnešních LN se píše, že Kameňák 2 byl třetí nejnavštěvovanější film týdne. A co se týká Princezny Zemlejny, skoro každý, s kým jsem o té vyblitině mluvila, mě přesvědčoval, že je to přece hezká pohádka, taková milá a že ji má rád.
|
|
Alcronn, přidáno 4.3. 2004 16:37:05 |
To Lindatirion: Díky
|
|
argonantus, přidáno 4.3. 2004 8:56:39 |
Lothmíril:
nad tím Glumem jsem dost přemýšlel... zejména pod vlivem asi zdaleka nejlepšího "bonusového" dokumentu na DVD dvě věže... a myslím, že Glum jako celek je mnohem víc, než Oscar - je to jedna z několika věcí, která posouvá dál filmové umění vůbec. Šlo by to ocenit jako technické triky (stralo se), ale myslím, že nejúžasnější je na tom ten Serkis.. takže hlavní mužská role! A to platí i pro Dvě věže...
Malcolm:
ne, Menzel funguje jako přesně stejný mediální pirát jako Troška, nebo i ta Krainová. Já mu prostě nevěřím, že si potřetí koupil lístek na něco, z čeho pokaždé předtím odešel... ten člověk prostě kecá, aby byl zajímavý... ani jeden z těch lidí nemluvil ve skutečnosti o Pánovi prstenů, ale snažili se pouze a výhradně ziditelnit
|
|
Míšánek, přidáno 4.3. 2004 7:35:05 |
To snad není pravda! Na FilmPub píšou, že Troška nás v polovině příštího ledna obšťastní třetím dílem svého geniálního Kameňáku. Co k tomu dodat? Jen by mě zajímalo, kdo tenhle hnus financuje. Doufám jen, že to není Fond na podporu české kinematografie.
|
|
Nerin, přidáno 3.3. 2004 21:20:30 |
Chudášek Troška, jak to může sám se sebou vydržet...
|
|
puberťák, přidáno 3.3. 2004 20:30:12 |
Vážení je sice fajn jak se tady shodneme na Oskarech i jakémsi tom troškovi.Takovou blbost asi psal pod vlivem měsíčního úplňku, nebo něčeho jiného.Ale to je jedno.Proti jeho zlostným výlevům jednoznačně mluví počet lidí kteří celou trilogii shlédli a ještě shlédnou.Já byl na Návratu už dvakrát,a předešlé díly viděl nesčetněkrát.Ale že bych troškovy voloviny viděl dvakrát se říct nedá.Je to česká závist, malost a neschopnost překousnout že je někdo lepší než já.U Menzla mě to překvapuje.Ale lidé jsou holt takoví.Někdo holky jiný vdolky.A jinak Oskary jsem viděl v přímém přenosu a nutno podotknout že je to asi opravdu šaškárna.A oni páni porotci či komisaři už asi nemohli přehlédnout ty miliardy které filmy vydělaly.Kdyby tam nebyly ty nuly na konci vydělaných peněz tak by asi Oskaři nebyli.To si přiznejme.A jsme zase u peněz.Myslím že mnozí z těch komisí a podkomisí vůbec nevědí co nebo kdo jsou hobité a kdo byl Glum.Směrodatné pro celý tvůrčí tým je myslím radost fanoušků a diváků.Ale ne několika stovek tisíc jako u těch troškových krávovin ale desetimiliónů po celém světě.A o to myslím jde.A i přes mnohé výhrady mnohých to je skvělá trilogie.Howgh.
|
|
Baacinka, přidáno 3.3. 2004 20:23:30 |
Ne ze bych Troskovi chtela brat jeho nazor,ale z toho vyplynulo,ze zadnej film neni dobrej nebo,co.A na co teda mame koukat???Na ty jeho slataniny typu Kamenak?
Sorry,ale radsi zustanu u "trpasliku a mluvicich stromu" ...:o)
|
|
Baacinka, přidáno 3.3. 2004 20:23:28 |
Ne ze bych Troskovi chtela brat jeho nazor,ale z toho vyplynulo,ze zadnej film neni dobrej nebo,co.A na co teda mame koukat???Na ty jeho slataniny typu Kamenak?
Sorry,ale radsi zustanu u "trpasliku a mluvicich stromu" ...:o)
|
|
Tar-ara z Galdoru, přidáno 3.3. 2004 20:10:51 |
Jsem moc moc šťastná, že byl RotK takhle oceněn. Sledovala jsem předávání Oscarů na PRO7 (přičemž jsem musela vyhnat rozmrzelého otce z jeho pokoje, kde je satalit). Satelit nám dost blbne a tak jsem se musela dívat jen na to, kde se předávala nějaká ta cena, abych vůbec něco slyšela. Nicméně to neustálé vypínání a zapínání a modlení se stálo za to. Bylo úžasný, jak RotK pořád dostával ceny. Vždycky jsem si říkala: To není možné, teď už to nedostane. A ono ano. A úplně všechny! Ten pocit stál vícenež za to :-). To jsem opravdu ani omylem nečekala. Gratuluju PJ a všem ostatním. Myslím, že je to vícenež zasloužené!
Mno, a neodpustim si říct pár slov k Troškovu proslovu: Opravdu miluju lidi, co něco strašně kritizujou a přitom to vůbec neznají. To, jen tak mimoch., udělal Menzel taky. Sakra, co do toho má co kecat, když to ani nečet ani neviděl (teď mluvím o RotK, ale obávám se, že pořádně nesledoval ani ty předchozí). Tak ať na to krucinál nečumí, když se mu to hnusí. PP není (díky Valar za to) příběh pro všechny. A to je dobře. Ale takhle to bohužel dopadá, když LotRa shlédně někdo, kdo tyhle příběhy rád nemá (pominelu ostatní fakty). Copak ho někdo nutí? Nebo to snad chce vidět, aby to pak mohl pomlouvat s tím, že ví, o čem mluví (tedy, to se mu moc nepovedlo)? Strom s očima! Čímpak to asi bude, ty vole? Taky si myslím, že tím, že je to velkorozpočtovej cizí film, si už tak udělal názor ještě předtím, než ho vůbec viděl. No, je hodnej, že uznal, že jsou tam hezký triky. Jistě, kdyby Troška dostal takový peníze, jistě by udělal LotRa lepšího - vždyť nevadí, že ho nečetl. Třeba by dal místo enta něco daleko lepšího, že? Ty hajzle, dostat se mi do rukou, tak ti neurazim hlavu jenom kvůli tomu, že ctím Tolkienovo dílo, kde se za tyhle ubohý slova hlavy nesrážej, protože jsou až příliš ubohý! Ať se ti zdají noční můry, kde tě drtí enti! A ne, nedívej se na RotK, pro lásku Valar, nepošpiňuj Ardu! Mor na tě!
|
|
Malcolm, přidáno 3.3. 2004 18:39:22 |
Je vidět, že ubohost intelektu některých jedinců holt nezná mezí... Líbil se mi například pan Menzel, který slušně, přesně a jasně řekl, co se mu nelíbí, proč se mu to nelíbí a tím jednoduše vyjádřil svůj názor. Ale zrovna od Trošky mi přijde nesmírně tupé kritizovat jedny z nejlepších režísérů současnosti jako Shyamalana nebo Spielberga, když on sám je obdařen nejhroznějším netalentem, jaký jsem kdy viděl. Kategoricky odsuzovat science fiction ("Matrixy") a fantasy ("trpaslíky") jen potvrzuje Troškovu zaslepenost nevidět kvality některých filmů... I když - mysleli jste na to, že by to úplně klidně mohl být podvrh??? Mylím, že existuje nemálo lidí, kteří by chtěli Trošku jako takového ztrapnit..
|
|
Lúthien, přidáno 3.3. 2004 17:42:30 |
Mě je Trošky spíš až líto,když Dokáže žít jen v realitě,já mu neupírám právo na to říct,že se mu to nelíbí Pán prstenů,ale takhle se s tím až chlubit...No nic mě se zase třeba nelíbí Kameňák,a jen tak na okraj slyšela sem že možná dostane za něj plyšovýho lva, tak vida jak točí kvalitní filmy( jestli sem se spletla tak se omlouvám)
|
|
Lothmíril, přidáno 3.3. 2004 17:42:28 |
argonantus: detailik - za aku kategoriu by mal milasssek glumisssek dostat oscara? Nie ze by si ho nezasluzil, mali by zalozit kategoriu, povedzme ako na MTV Movie Awards:-) Inak by som potom este venovala sosku Eljahovi Woodovi a Mirande Otto. Ian McKellen ju mal dosta za FotR.
fakt ale istu logiku to, co napisala Nenja, ze proste ak bola nominacia, hned bola aj cena a to bez rozmyslania. Ale nakoniec, na margo objektivnosti niecoho tak neobjektivneho: ako by si mohli dovolit neudelit oscara za naj film filmu, ktory lame rekordy v trzbach a je to navyse zaver perfektnej trilogie? Ako pisal Bel v clanku o oscaroch este za TTT, ziskali oscara za kostymy a vypravu a makeup, ktore boli rovnake v oboch predchadzajucich dieloch, ze...:-) Ale kto by im to neprial? Netreba tu vsak dakovat len PJ, lebo ten by bol bez predlohy v ****.
|
|
Martinka, přidáno 3.3. 2004 16:09:25 |
Zdá se mi,že většina českých tkz."režisérů",kteří dokážou akorát natočit jednou za uherskej rok možná průměrnej film se tahkle naváží do filmu a do knížky jež viděli a četli miliony diváků po celém světě.Kolik lidí ivdělo Troškův Kameňák,Z Pekla štěstí nebo Princeznu ze mlejna?Nebo Slunce seno atd?Lidi v Čechách,na Slovensku a hrstka vyvolených v Německu ale nikdy neobdržel ocenění jako je Oscar.Posoudi sebe,než odsoudíš jiné.
|
|
Gildor, přidáno 3.3. 2004 14:45:43 |
Argonautus:souhlas,skoda hereckych nominaci,toto ten uspech kapku degraduje neb technicke vyhry jsou za par let k smichu.Myslim ze meli dostat neco i herci.
Akademie fakt neni ale neni objektivni-pusobi tam cela rada tlaku/jsou v tom neskutecny prachy z trzeb/viz Invaze barbaru-k te diskrepanci se Spolecenstvem/co se mi asi libilo vic/ je ze ted kapku museli jinak by vypadali jak staromodni ptaci-kdyz neco zbori navstevosti,vydela 3mld dolaru+po tom sili miliony lidi a resi jestli v te scene se reklo to slovo ci to slovo...neni jine cesty.
|
|
Gildor, přidáno 3.3. 2004 14:39:07 |
Super,super,super proměněné nominace PP mě strašně těší až mi nevadí že Želary ostrouhaly-což byl muj tip temer najisto/nevidel sem Invazi barbaru ale typuju ze hlavni zde nebyla kvalita.../
Bel:New Line to preju,neb tak mozna dojde i na podobne projekty coz je dobre pro nas.Dekovat jim nebudu-delali to kvuli prachum,riskovali/podle sebe:)/ a strasne vydelali-obchod.
Na Troškovi je dobra jedina vec a to ze ma nechutne hezkou a pritazlivou zenu-coz vzhledem k jeho vzhledu a postaveni moc nechapu-mohla sukat s jinym a zahrat si jinde nez v pekelnem stesti.Ale asi nebylo moc na vyber.
Troška je primitivní ale je to jeho pravo.
Jinak Tolkien proste je fenomen,a je klasika/prej nejprodavanejsi kniha po Bibli/ s tim fakt nic nikdo neudela.
Jeho vkus a vrchol umu je Slnce seno erotika/ktera je v tom primitivne nechutna/,u cehoz ja fakt trpim,ale kzdemu co jeho jest.Je to hol typicky reziser pro Novaky.Mel by mit vsak tolik duvtipu aby byl apolitickej jako zbytek novaku a drzet hubu-takhle si jen nasral lidi co milujou PP-blb.
|
|
argonantus, přidáno 3.3. 2004 11:25:37 |
Když už došlo na konkrétní Oscary... proti těm obdrženým žádná výhrada; snad jen bych bral to, co řekla Nenya - Into the West není vrchol hudebního vesmíru; například ta Golumova písnička minule byla o dost lepší.
Pozastavuji se spíše nad absencí hereckých Oscarů (jakoby nám tím chtěli cosi naznačit...) přinejmenším Andy Serkis a Sean Astin mi připadly jako dost jednoznačné případy; ten Hill vlastně taky...
a co mne NEPŘESTANE fascinovat je absence Oscarů v minulých dílech v kontrastu s Návratem... vpodstatě není ŽÁDNÉ vysvětlení, které by počítalo s tím, že Akademie je objektivní (snad jedině to, že konec téhož filmu je mnohokrát lepší, než začátek a prostředek, což je skutečně zvláštní...)
|
|
asfaloth, přidáno 3.3. 2004 10:21:12 |
Gratulujem! Tento rok je vlastne prvý rok, kedy som pozorne sledovala ako to bude s Oscarmi (lebo inak ma to moc netrápi:-) Veľmi sa teším. Najprv som si pomyslela, že by sa patrilo prideť ešte najmenej jedného oscara, aby ich mal PP viac ako Titanik, ale keď som si spomenula, že do kategórie "ocenení 11" patrí aj Ben Hur, tak som sa s tým zmierila, bez väčších problémov :-)
Samozrejme som PP priala to najlepšie (keďže po minulé roky im to bolo (z nepochopiteľných príčin) upierané, ale v to, že by premenili všetkých 11 nominácií, som vôbec nedúfala. Popravde, trochu ma prekvapila soška za strih-je jasné, že čo sa tohoto týka, to mali filmári skutočne ťažké, ale niektoré "strihy" ma priam dvíhali zo sedačky. Niektorí sa zase sivia soške za adaptovaný scenár...no..partím síce k skupinke, čo isté zmeny bude ešte dlho prehrýzať, ale napriek tomu, túto sošku si myslím zaslúžili. Napriek všetkému je scenár výborný (najmä keď to vezmeme z pohľadu všetkých troch častí) a PJ&spol. v mnohom ukázali veľkú úctu k predlohe, za čo im patrí moja vďačnosť (a oscar samozrejme:-) Čo ma mryí je, že PP nebol nominovaný v kategórii "kamera", podľa mňa za kameru by si oscara film zaslúžil. A samozrejme ma mrzí aj nanominácia niektorých hercov.
Napokon, už len toľko, že všetkým vám, ktorí ste videli odovzdávanie oscara za réžiu a naj film, nehorázne závidím. Tak rada by som videla tie tváre- muselo to byť silné, podľa toho, čo hovoríte. U nás dávali len kratučký záznam vo večerných správach(sekundový záber na hobitov vystupujúcich na pódium) a ďakovnú reč PJ, do ktorej trepal svoje komentátor :-( Mimochodom, nie je niekde na nete napísané, čo to PJ vlastne povedal?...dik za info
|
|
Baby, přidáno 3.3. 2004 8:34:42 |
Jojo..Nad mozkovnou trošky se musí zaplakat. Proboha, kam by on ty peníze vrazil, když říká, že jsou v PP nevyužitý!!! A že by natočit film složený jenom z přhlouplých a oplzlých vtipů byl nějaký výkon a skvělý námět, to teda silně pochybuju!
K Návratu: HURÁÁÁÁÁ!!!! Škoda že jsem to vyhlašování neviděla:(((( ale že to těm akademikům trvalo!:)
|
|
Lindatirion, přidáno 3.3. 2004 7:22:49 |
Alcronn: detaily o Oslave Zniceni prstenu najdes na adrese http://www.tolkien.cz/
|
|
Tauriel, přidáno 2.3. 2004 23:55:02 |
Arsimene: Tak to by som sa veru cudovala keby sme sa na tom nezhodli... ;-)))
|
|
Arsiméné, přidáno 2.3. 2004 19:49:55 |
Jé, mně se líbí, jak se všichni shodujeme v názorech na trosku Trošku! Takhle jednohlasní jsme málokdy. Nejlíp to asi pověděla Nenja.
|
|
Idril.Celebrindal, přidáno 2.3. 2004 19:35:28 |
Na Oskary jsem se dívala hned v přímym přenosu, takže sem to měla z první ruky. Bylo to krásný, jsem ráda, že nakonec i oni uznali jakou předvedl PJ úžasnou práci! Konečně se mu dostalo i to největší ocenění...Blahopřeju! Když přebíral cenu za režii, tak už jsem to fakt nevydržela a rozbrečela se, o tom, jak přebírali pak cenu za nej film všichni už ani nemluvim..... PS: Troško, ty blbe, až začneš točit lepší věci než ty slátaniny, tak něco mektej, ale tohles přehnal...!!!
|
|
Nenja, přidáno 2.3. 2004 19:21:19 |
Přestože považuju Oscary tak trochu za šaškárnu, taky jsem měla nakonec obrovskou radost. I když... jakmile dostal ROTK Oscara i za písničku (nemůžu si pomoct, Into the West nepokládám za žádný zázrak, mnohem víc se mi líbilo The Triplets of Belleville), dospěla jsem k přesvědčení, že letos vážení akademici rezignovali a v hlasovacích lístcích prostě bez přemýšlení zaškrtli všechny kolonky označené LOTR:ROTK, a kdyby nějakou záhadou pronikl do nominací třeba Lawrence Makoare za roli Gothmoga, tak toho Oscara dostane taky.
Udělování samotné se mi líbilo, pěkně odsejpalo, za jediný nepříjemný vedlejší efekt považuju to, že kdykoli se odteďka podívám na Legolase, uvidím obličej Billyho Crystala :o)
Troška je primitivní buran. To není snaha o urážku, ale konstatování faktu. Z jeho vlastního vyjádření soudím, že by stejně jako Tolkiena hodnotil i Shakespeara nebo Homéra a vlastně všechno, co přesahuje jeho duševní obzor ohraničený hoštickým kravínem. V dobách, kdy měly jeho Slunce, sena... úspěch u díváků, tvrdil, že o kvalitě filmu nerozhodují nafrnění kritici, ale "obyčejní" lidé tím, v jakém počtu na filmy chodí. A teď, když mu lidi přesně tímhle způsobem dali najevo, co si myslí o jeho dementích Kameňácích, tak to prostě nedokázal vydýchat a vříská a nadskakuje jak ten jeho velebníček, když dostal elektřinou do koulí.
|
|
Alcronn, přidáno 2.3. 2004 17:37:39 |
Ráda bych se připojila jak ke gratulacím PJ, tak ke kritice pana Trošky, rozepisovat to tu asi nemá cenu.
Mám ještě dotaz - nevíte někdo něco bližšího k Oslavě zničení prstenu? Program nebo tak něco. Nebo už jsem přihlášení prošvihla? A ještě - budete tam někdo? Díky moc
|
|
ketBloom, přidáno 2.3. 2004 15:07:46 |
Tak ten pan troska je podla mna dost trapny nemam co dodat vsetci co tu pisu to uz vystihli proste by sa mal skor snazit pochopit tie filmi a nie si len povedat ze su to blbosti ......ale pri jeho mozgu :)
|
|
Míšánek, přidáno 2.3. 2004 12:44:09 |
Mně se Bernard Hill v Návratu krále taky moc líbil. Mnohem více než ve Dvou věžích. Ale skvěle herecky je podanej i Denethor a to i přes všechny výhrady k pojetí této postavy.
|
|
Janula, přidáno 2.3. 2004 11:59:49 |
Tak naozaj neviem, ktore filmy Troska vobec pozera, Siesty zmysel je o nicom, Matrix nezaujimavy, pri PP zaspava, ale je pravda, ze ak povazuje za svoju kategoriu Kamenaky, ktore stvoril, tak asi niet co riesit
|
|
Míšánek, přidáno 2.3. 2004 11:51:42 |
Troška nikdy žádnou takovou sošku nedostane, maximálně od někoho soškou po palici. Třeba by se mu v ní rozsvítilo.
|
|
PCcat, přidáno 2.3. 2004 11:04:19 |
Mě jen vadí, že si občas můžeš přečíst srovnání soudruha Trošky (Trosky:) a PJje, a on ho tu vlastně uráží. Ale jinak nic, i trosky mají své dny.
Congratulations to PJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zasloužil si všechny sošky.
|
|
Míšánek, přidáno 2.3. 2004 10:55:17 |
Lidi, kašlete na zvratky soudruha Trošky. Co byste taky mohli chtít od opilce...
|
|
PCcat, přidáno 2.3. 2004 10:40:25 |
Hehehehehe, Troškovi se nelíbí Enti a trpaslíci a podobný "nadpřirozený" bytosti a sám natočil 4 filmy, který by s bez podobnejch zrůdiček neobešly-Princezna ze mlejna 1+2 a Z pekla štěstí1+2, a nevim jak vy, já to viděla tak 2x a to mi stačilo. Jestli se u Pána Prstenů usíná, tak co by se muselo dělat u těch jeho pohádek???? Asi pravděpodobně umřít nudou...
|
|
sebastiens, přidáno 2.3. 2004 7:55:05 |
nechcem vášmu p.Troškovi natrúsit,
ale jeho filmy sa dajú pozerat raz,
tie ,ktoré on nepozerá aj 3 x
možno by nemal pri pozeraní pit pivo a jest klobásy
|
|
pivli, přidáno 2.3. 2004 6:39:55 |
tak jsme koukali z neděle na ponděli na HBo,vypili několik lahví dobrého vínka a šampáňa a jásali nad každou proměněnou nominací.Ještě,že jsem si včera vzala dovolenou.Myslím,že v Hollywoodu teď Nový Zéland moc nemusej.:))))škoda,že pan Troška není ve světě tak známý jako P.Jackson,jeho Kameňáky by určitě posbíraly všechny Zlaté Maliny.....A to i bez Afflecka A Lopezové
|
|
Nifredilien, přidáno 1.3. 2004 23:46:37 |
Hurá! Mám radost, přeju to nejen PJ a všem kolem něj, ale taky Tolkienovi, snad by se mu to líbilo tak moc jako mě, i když vlastní představy o Středozemi má každý trochu jiné.
Mrzí mě jen, že máme v naší kultuře takové ignoranty, kteří nejen že Pána prstenů, který už patří ke klasice, nečetli, ale ještě se tím chlubí a jsou na to nevím proč hrdí. A jestli si nedovedou tak krásně vymýšlet nebo se aspoň do tak krásného příběhu na chvíli vžít, je mi jich líto.
|
|
Vincent, přidáno 1.3. 2004 22:28:07 |
nemůžu se zbavit těch mailů o nových komentářích. Nevíte někdo jak na to?
|
|
monca, přidáno 1.3. 2004 22:06:46 |
tak ty Oscary jsem viděla a konečně se dočkali... a k tomu Troškovi se raději nebudu vyjadřovat, zbytečná slova..
|
|
MEGAJOHN, přidáno 1.3. 2004 21:44:50 |
A já mylsel že je Troska aspon trochu inteligentní...
To je snad fake ;-)
|
|
puberťák, přidáno 1.3. 2004 21:34:54 |
Nedá mi to amusím se vyjádřit k tomu troškovi.Oscary beru jako ocenění za všechny 3 části.A právem to patří celému týmu který na filmu dřel.Ale to co napsla nějakej troška je bohapustá závist, zlost.Jinak se to nedá nazvat.Troškovy filmy a tv novu bych s okamžitou platností zakázal pro kažení vkusu lidí.A toho trošku by patřilo zavřít do nějaké temné klece a ty jeho blbosti/protože to nic jiného není/pouštět od rána do večera po dobu 10 let.ten troška je zralej pro chcholouška.malej, českej, závistivej človíček nic jiného.
|
|
Tauriel, přidáno 1.3. 2004 21:06:18 |
JOOOOOOOOOO!!!! VSECH JEDENACT!!!! :-D :-D :-D
Mam nesmiernu radost, ze KONECNE bol Peter Jackson doceneny tak ako si to naozaj zasluhuje. Myslim si, ze po tomto uz vobec nevadi ze FOTR a TTT neziskali tolko Oscarov, hlavne ze bol PJ oceneny ako najlepsi reziser, lebo si to sakra zasluzi. Trosku ma sice zarazilo, ze ROTK ziskal Oscara aj za strih, ktory IMHO mohol byt ovela lepsi, ale budiz, som fakt velmi rada ze film premenil vsetkych 11 nominacii. Neostava mi teda nic ine len PJovi zo srdca poblahozelat a poprosit ho, nech PREBOHA KONECNE DA DO PORIADKU AUTORSKE PRAVA A NATOCI HOBBITA!!! ;-) :-D
Hej a este k tomu interview... Pane Trosko, jdete si trhnout! :-|
|
|
Aredhel, přidáno 1.3. 2004 21:05:20 |
Supééér, GRATULUJU!!!
A pro pana Trošku: Divim se že někdo, kdo točí(tak stupidní)věci jako je třeba ten Kameňák nebo jak se to jmenuje,
má vůbec odvahu něco takovýho jako je lotr hodnotit... A že by ho čeští filmaři natočili líp?! Radši si to ani nepředstavuju...Leoš Mareš by byl Frodo, Gandalf nejspíš Vydra a Arwen Kuklová nebo Laurinová...panebože:o)
|
|
Půlka, přidáno 1.3. 2004 20:39:37 |
Yavanna: Seš blázen? (I když, už sem to zažila..) Samozřejmě, že jsme ČETLI knížku, a ta JE LEPŠÍ!!!!
No konečně, je to skvělý, že to konečně proth, Akademie je vůči fantasy a hlavně Pánu prstenů nějak zaujatá, ale teďka jsme to prothlííí!!!!
|
|
Ramira, přidáno 1.3. 2004 19:40:16 |
Sorry za to zdvojenie.
|
|
Ramira, přidáno 1.3. 2004 19:38:00 |
No konecne sa to podarilo. Celu noc som neodtrhla oci od obrazovky a drzala som palce pri kazdej kategorii. Fakt som necakala, ze premenia vsetky nominacie. O to viac ma to potesilo. Bolo uzasne sledovat tie stastne tvare P. Jacksona, vsetkych tvorcov a hercov. Myslim, ze je to zasluzene ocenenie ich dlhorocnej prace na celej trilogii.
A k tomu Troskovi sa radsej nevyjadrujem. Ak sa mu PP nepaci, nech si to necha pre seba a neotravuje ostatnych svojimi kecami.
|
|
Ramira, přidáno 1.3. 2004 19:30:32 |
No konecne sa to podarilo. Celu noc som neodtrhla oci od obrazovky a drzala som palce pri kazdej kategorii. Fakt som necakala, ze premenia vsetky nominacie. O to viac ma to potesilo. Bolo uzasne sledovat tie stastne tvare P. Jacksona, vsetkych tvorcov a hercov. Myslim, ze je to zasluzene ocenenie ich dlhorocnej prace na celej trilogii.
A k tomu Troskovi sa radsej nevyjadrujem. Ak sa mu PP nepaci, nech si to necha pre seba a neotravuje ostatnych svojimi kecami.
|
|
Arsiméné, přidáno 1.3. 2004 18:26:11 |
Ta ocenění Návratu krále přeji, jen ten scénář nevím- ale budiž.
|
|
Arsiméné, přidáno 1.3. 2004 18:24:33 |
Pan Troška má zrovna co povídat. Jeho pohádky jsou opravdové s...ky (omlouvám se, ale výstižnější slovo mě nenapadá)a o Kameňácích škoda slov. Jeho výrok o "trpaslících" je blbost beze smyslu, ostatně takový trpaslík jako on by je měl mít rád. Souhlas s cxx.
|
|
Tomas K., přidáno 1.3. 2004 17:39:25 |
Tak nevim, ja jsem byl z cele trilogie opravdu nadsen. Návrat krále byl sice docela dost sestrihany, ale v pripade kinoverze to byla asi nutnost. Uz se tesim na DVD!
Co napsat k panu Troskovi. Je to jeho nazor na film, ja mam na jeho pohadky taky svuj nazor....
Nicmene. "Pane Troska, nezda se Vam ponekud podle pomlouvat klasiku, kterou cetlo miliony lidi na celem svete?"
|
|
Martinka, přidáno 1.3. 2004 17:16:12 |
Těbůh!Celou noc jsem vytrvale sledovala Pro7,měla před sebou hrnek kafe a čekala až příjde čas pro Návrat Krále.A čekala jsem oprávněně.11 Oscarů?To je naprosto bombový!Nikdy bych to nečekala,že získá tolik Oscarů,nejvíc jsem si přála ocenění za režii a za nejlepší film.
Takže Peterovi Jacskonovi gratuluju a přeju mu aby natočil další tak úžasný film!
|
|
cxx, přidáno 1.3. 2004 16:39:46 |
Ospravedlňujem sa za zdvojenie príspevku. Nebolo úmyselné.
|
|
cxx, přidáno 1.3. 2004 16:33:20 |
Napriek tomu, že nepokladám oscara za príznak dobrého ( alebo špatného) filmu, pripájam sa ku gratulantom. Peter Jackson & comp. si zaslúžili toto ocenenie, minimálne ich to posunulo do vyššej ligy a možno takto svitá šanca aj na Hobita alebo Silmarillion.
A čo sa týka trošku dementného pána, ktorý nedočítal prvý diel, nedovidel druhý, ale vedel by to oveľa lepšie - o takých ľuďoch hovorím - má IQ hojdacieho koníka a ešte je na to aj hrdý. Dlhšia, ale vecne podložená kritika tohto génia je na http://filmpub.atlas.cz/clanek.asp?clanekid=3406
|
|
cxx, přidáno 1.3. 2004 16:33:17 |
Napriek tomu, že nepokladám oscara za príznak dobrého ( alebo špatného) filmu, pripájam sa ku gratulantom. Peter Jackson & comp. si zaslúžili toto ocenenie, minimálne ich to posunulo do vyššej ligy a možno takto svitá šanca aj na Hobita alebo Silmarillion.
A čo sa týka trošku dementného pána, ktorý nedočítal prvý diel, nedovidel druhý, ale vedel by to oveľa lepšie - o takých ľuďoch hovorím - má IQ hojdacieho koníka a ešte je na to aj hrdý. Dlhšia, ale vecne podložená kritika tohto génia je na http://filmpub.atlas.cz/clanek.asp?clanekid=3406
|
|
Eowynn, přidáno 1.3. 2004 16:10:58 |
Teď jsem si konečdně přečetla ten Troškův komentář - hrozný, vždyť ani nemá páru o co jde. Já zas nesnáším jeho Kameňáky - jedničky jsem viděla deset minut a díky - stačilo.
|
|
Aman, přidáno 1.3. 2004 14:35:24 |
Koukal jsem se na HBO v noci u sestry, bylo to neuvěřitelné. Strašně to přeju všem, zejména Petovi a Howardu Shoreovi. Hip, hip, hurá!!!!!!!!!
|
|
argonantus, přidáno 1.3. 2004 14:00:47 |
Tak mám dojem, že Troška vysce zastínil i Borise Zemka, Krainovou a Menzela... to je úžasný, že takový jedinec může taky režírovat....
|
|
pip, přidáno 1.3. 2004 13:25:40 |
Nevíte kde se daj sehnat ukázky z udílení?
|
|
pip, přidáno 1.3. 2004 13:20:06 |
Jo!!!! jo!!! jo!, konečně se akademie probrala
|
|
Eowynn, přidáno 1.3. 2004 12:58:17 |
Yavanna: Myslím že knížku tady četla většina lidí - já už před pár lety. A ty Oscaři jsou skvělí - podle mého si je zaslouží...
|
|
catherine, přidáno 1.3. 2004 12:56:03 |
Skoda, ye nieje nominovany yiadny herec :(
|
|
Lothmiril, přidáno 1.3. 2004 12:54:46 |
Ramgad: ale predstav si o kolko by ten scenar mohol byt lepsi... snivam, to uz by bol dokonaly film. To by som xcela vela.
|
|
Míšánek, přidáno 1.3. 2004 12:52:08 |
I přes zprofanovanost těch naleštěnejch panáků to Peteru Jacksonovi a všem kolem něj ze srdce přeju. Takhle to ale mělo vypadat už vloni a předloni.
Co se týče Trošky... lidi, to je ale vůl! Hlavně že ty jeho filmy ke koukání jsou.... blééééééééééééééééééééé.
|
|
Ramgad, přidáno 1.3. 2004 12:41:37 |
Vincent - co mas proti scenaru, ved niektore pasaze boli citovane priamo z knihy.
|
|
Ramgad, přidáno 1.3. 2004 12:39:43 |
Yavanna - samozrejme ze citala a to este pred filmami.
|
|
Vincent, přidáno 1.3. 2004 12:34:34 |
Miranda Otto a Sean Bean na oskara byli, oscar za scénář je ale naprosto směšnej
|
|
Yavanna, přidáno 1.3. 2004 12:34:11 |
Četli jste někdo trilogii Pána prstenů nebo jste viděli jen filmy?
|
|
Yavanna, přidáno 1.3. 2004 12:32:11 |
Je to úžasné, že Pánprstenů proměnil všechny nominace a myslím si, že si to zaslouží.
|
|
Elemmírë, přidáno 1.3. 2004 12:30:30 |
bravo! bravo! bravoooo!
|
|
Yavanna, přidáno 1.3. 2004 12:27:52 |
Je škoda, že Pán prstenů:Návrat krále není tak podrobný.
|
|
Nenja , přidáno 1.3. 2004 12:23:12 |
Bellatrix: jo měli by to dát na DVD.
Jinak mám taky obrovskou radost. Gratuluji a moc jim to přeju. Zaslouží si to,a nejen za ROTK, ale i za celou trilogii :-)
|
|
Mirka, přidáno 1.3. 2004 12:17:06 |
Ramgad - Titanic mal tusim 14 nominacii (hihi).
|
|
Mirka, přidáno 1.3. 2004 12:15:46 |
Neverila som, ze premenia vsetky nominacie... ale prajem im to. V porovnani s Titanicom su milionkrat lepsi, aj ked mali menej nominacii. A ze konecne aj fantasy prerazila - super!
|
|
Ramgad, přidáno 1.3. 2004 12:10:30 |
Bolo to super, konecne sa im to podarilo. BTW aj Titanic mal 11 Oscarov, ale neviem kolko nominacii.
|
|
Gilraen, přidáno 1.3. 2004 11:50:09 |
Velká gratulace Peteru Jacksonovi a celému jeho "SPOLEČENSTVU".
|
|
verlit, přidáno 1.3. 2004 11:25:24 |
Jupí! Vyvalte sudy :-)
Jinak já to v každém případě beru tak, že je to zároveň ocenění za celou trilogii, nejen za poslední film.
|
|
(v)Eru, přidáno 1.3. 2004 11:09:26 |
Tedy, i kdyz Oskary nijak neprozivam a povazuju je za strasnou zprofanovanou a zkorumpovanou saskarnu :-)), kdyz jsem to rano slysela na BBC, strasne me to potesilo :-) Ale co se nadelali drahot! Je tedy pravda, co vsichni predpovidali, ze cekali jen na to, az bude dokoncena cela trilogie...
No kazdopadne celemu stabu to moc preju, musi to byt dalsi prijemna satisfakce :-)
|
|
Watcher, přidáno 1.3. 2004 11:02:33 |
Je to skvělé a zasloužené, jen opravdu škoda, že nebyly oceněny i herecké kategorie, rozhodně E. Wood, S. Astin A M. Otto. Film mohl mít právem ještě víc Oscarů!
|
|
Shanyn, přidáno 1.3. 2004 10:59:37 |
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!
Je to doma :o)
|
|
argonantus, přidáno 1.3. 2004 10:59:32 |
a v kase je ta slavná miliarda....
jen sarkasticky poznamenám, že to neznamená, že je ROTK 11x lepší, než dva předchozí díly....
|
|
Bellatrix, přidáno 1.3. 2004 10:52:40 |
Hrozně jsem jim to přála! Měli by udělat sestřih z vyhlašování a dát ho jako bonus na DVD :o)
|
|
Lenka, přidáno 1.3. 2004 9:32:19 |
Bylo to fakt neuvěřitelné. Celou noc jsem koukala na PRO 7 (teď to sic v práci rozdýchávám), jelikož HBO nevlastním, a přestože angličtinou nevládnu, užívala jsem si to. Skoro se mi nechtělo věřit, když jsem si postupně zaškrtávala proměněné nominace.
Musím říct, že mě dostal Sean Astin, který po celý večer a zejména při předávání Oscara za nejlepší film neskrýval své dojetí, jen škoda, že si také nemohl odnést vlasní sošku.
Konečně se PJ a celý tým dočkali. Obrovitánská gratulace!!!!!!
|
|
smervart, přidáno 1.3. 2004 9:31:29 |
11/11 - parádní a naprosto zasloužený výsledek. 100% nejlepší film co jsem viděl (a bude alespoň do extended edition). Děkuji P. Jacksonovi a Novému Zélandu. :-)
|
|
Scalex, přidáno 1.3. 2004 9:06:29 |
Hurá!
|
|
rona, přidáno 1.3. 2004 8:55:02 |
Blahoželám! Je to zaslúžené. Myslím, že týmto je ocenená celá trilógia.
|
|
Lothmiril, přidáno 1.3. 2004 8:52:01 |
Super!!! To by inak nemohlo ani byt, nie?:-))) Len mi je luto, ze nedostali oscara za ziadnu herecku kategoriu, Eljah Wood alebo aspon Sean Astin by si sosky zasluzili, a nie si jedini. Skoda.
BTW som zvedava, ci pomohla hrozba Christophera Leeho, ze ak RotK neziska sosky tak odide z akademie;-) aj ked ja byt nim tak sa na PJ vykaslem, ked uz vystrihol Sarumana.
SUPER!!!!!!!
|
|
Aelin, přidáno 1.3. 2004 8:40:56 |
Naprosto skvělé! Mám obrovskou radost!
|
|
Sandy, přidáno 1.3. 2004 8:38:48 |
Konečně :o)
|
|
Radim, přidáno 1.3. 2004 8:37:31 |
GRATULUJIII !!!!!!!!!!!!!
|
|