Ruby, přidáno 27.2. 2004 15:09:44 |
Janina: Ukaž mu tahle čísla, to by mělo stačit ;-) A Ježíš je myslim jen za dobrovolné vstupné, takže si asi moc nevydělá... Pokud nějaký šílenec nedá dobrovolné vstupné několik miliónů, samozřejmě :-)
|
|
Janina, přidáno 25.2. 2004 21:11:50 |
E-mail jana.zabava@tiscali.cz
|
|
Janina, přidáno 25.2. 2004 21:09:52 |
Ahojky!
Taťka se se mnou nyní hádal, že Nejvýnosnější film je prý Ježíš nebo Piráti z Karibiku. Jak mu mám tento omyl vyrtátit, doufám, že to není pravda.
PS: nenašel by se zde někdo, kdo je velmi tvůrčí? Potřebovala bych něčí nápady, jak zkreslit cestu Froda. Děkuji Janina, ozvěte se mi na mail,...
|
|
Půlka, přidáno 28.1. 2004 21:01:58 |
Lenka: To už se mi taky jednou stalo :-)
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 28.1. 2004 8:49:07 |
Lenka pravdu říká :-)
|
|
Lenka, přidáno 28.1. 2004 0:09:07 |
Půlka: Ten článek od Bela jsem samozřejmě četla, jenže svůj komentář jsem napsala o chlup dřív, než ho sem Bel přidal, jinak bych se dozajista takhle trapně neopakovala...
|
|
Půlka, přidáno 27.1. 2004 11:22:42 |
Lenka: Víme, Bel už o tom napsal článek, přečti si ho....
|
|
pivli, přidáno 27.1. 2004 7:14:42 |
Doufám,že při letošních Oskarech bude u nás doma bouchat šampáňo!:)))Pan režisér Menzel je už chudáček poněkud mimo.Ale jeho filmy mám ráda.:))
|
|
herby, přidáno 26.1. 2004 15:32:26 |
Daria: clanek se nejspis trosku presunul: http://lidovky.centrum.cz/clanek.phtml?id=233182
Kdyz nevim, o co jde, muzu hodnotit cokoli...:)
Jinak doufam, ze filmecek bude nalezite ohodnocen. A kdyby ne, tak nejvetsi hodnotu ma pro kazdeho zvlast - uvnitr. A pro koho ne, tak at zustane doma a popiji svuj caj :)
|
|
kapa, přidáno 26.1. 2004 14:15:57 |
Pivli: ...a pak se budou kolem trousit lidé sice s krkem vyléčeným, ale s nezdravým vztahem ke zlatým kroužkům.
|
|
Lenka, přidáno 26.1. 2004 7:59:05 |
Ahoj všichni, nevím, zda už to víte, ale mrkla jsem na zprávy na ČT a byla jsem opravdu velmi mile překvapena - ROTK dostal Zlatý glóbus za nejlepší film a PJ jako režisér, byly asi i další ceny ale o tom už nemluvili.
Snad se blýská na lepší časy a ti zpáprdovtělí akademici konečně taky uznají kvality námi milovaného LOTRa !!!
Jestli jsem tu jen zopakovala staré zprávy, tak se omlouvám, ale pro mě to byla novinka.
|
|
pivli, přidáno 26.1. 2004 6:41:49 |
Ten nápoj je opravdu na léčbu "glumovatého "hlasu.A pomáhá.:)))Vzledem k tomu,že pracuji na klinice chirurgie hlavy a krku,můžu ho aplikovat v praxi velice často.:)))
|
|
el, přidáno 25.1. 2004 20:57:19 |
Oskar:náhodou,někteří skřeti jsou černí dost,nebo myslíte,že kdyby je umyli...
|
|
Brennos, přidáno 25.1. 2004 10:24:07 |
Daria: Ten článek je úplně neškodný, stačí si ho přečíst celý. S takovýmhle pohledem na svět (a bez shlédnutí Společenstva :oD) jeho názor chápu a je mi naprosto lhostejný.
|
|
Daria, přidáno 25.1. 2004 10:00:49 |
Režisér Jiří Menzel o Pánovi prstenů v sobotních LN:
http://lidovky.centrum.cz/archivln/archivln.phtml?sec=35&sub=70&d=24&m=1&y=2004
Vřele (ne)doporočuji.
|
|
Martas, přidáno 25.1. 2004 0:49:01 |
A uz jste videli skryty bonus na TTT SEE? Predavani cen Mtv Glumovi? Je to fakt bajecny...
|
|
Půlka, přidáno 24.1. 2004 22:54:52 |
darthie: Každej se holt někdy můžem mýlit :-) Ono to tak vypada, ale nebylo tomu tak, někde jsem to četla na americkym webu, bohuzel nevim kde...
|
|
Darthie, přidáno 24.1. 2004 21:07:47 |
Pulka: No, presne to som si myslela aj ja. :-)
|
|
Půlka, přidáno 24.1. 2004 16:32:47 |
pivli: díky, jestli se mi, až ho vyzkouším, udělá špatně, máš mě na svědomí.
TO ALL: Serkis ten nápoj pil, jelikož ho mluvení Glumovým hlasem hrozně vysilovalo a on pak chraptěl, takže to nebylo proto, aby mu hlas "zglumovatěl", ale proto, aby vůbec mluvil.
|
|
Darthie, přidáno 23.1. 2004 19:14:57 |
Ja som si myslela ze to pouzival na liecenie svojho zglumovateleho hlasu.
|
|
Bellatrix, přidáno 23.1. 2004 15:29:25 |
pivli: to je ovšem zvláštní, protože Andy to používal, aby právě naopak jako Glum mluvil .o)
|
|
pivli, přidáno 23.1. 2004 6:36:30 |
tak Glumíškuv hlásek mi nezůstal,milášku,v pohodě to zabralo.Recept asi takhle-Serkis ten nápoj popisuje jako čaj se zázvorem,medem a citronem.Já dala několik kusů čerstvého zázvoru-nastrouhaného či prolisovaného(doporučuju lis na česnek,ale bacha,má to dost dalekej dostřel),trochu zeleného čaje,nechat louhovat cca 6-7 minut a pak přidat něco citronu nebo limety a osladit medem.ideální je dát konvici na nahřívátko se svíčkou a pak už jen popíjet.Glum,glum.:)))
|
|
kapa, přidáno 22.1. 2004 19:07:10 |
pivli: Jen aby ti pak nezůstal Glumův hlásek, jiššště miláššku :)
|
|
kapa, přidáno 22.1. 2004 19:07:07 |
pivli: Jen aby ti pak nezůstal Glumův hlásek, jiššště miláššku :)
|
|
Půlka, přidáno 22.1. 2004 18:48:00 |
Pivli: nemohla bys ho tady napsat? Ja zatim nemam DVD s LOTRem, ale to budu muset napravit, a co nejdrive, nebo se zblaznim...
|
|
pivli, přidáno 22.1. 2004 9:02:13 |
Trochu z jiného soudku.:)))).Včera odpoledne mi něco sedlo na hlasivky a přestala jsem mluvit.Tak jsem vyzkoušela "Glumovu limonádičku" podle receptu Andy Serkise(z bonusu na DVD).Čajdu(dala jsem zelený),zázvor,med a citron.Vypila jsem asi 2litry této úžasné tekutiny(vlažné)a dnescelkem v pohodě mluvím.Ještě si to zopakuju dnes a bude to super.Skvělý lék!Učiněný miruvor.:)))nebo jak se to píše,teď si nejsem jistá.Doporučuju!:))
|
|
Darthie, přidáno 21.1. 2004 21:02:17 |
Gorthaur: Mas naprostou pravdu. Akademie je moc zaujata vuci nekterym zanrum, vubec nejsou objektivni. Ach jo.
|
|
Baacinka, přidáno 21.1. 2004 20:26:52 |
Me se to fakt libilo.
|
|
Půlka, přidáno 21.1. 2004 19:38:33 |
Darthie: Já vím, že to tak není, ale musím trochu zchladit ty něčí, marné, naděje.
Gorthaur: minule to tak alespoň vypadlo...
|
|
Los Birkov, přidáno 21.1. 2004 17:41:40 |
Nemáte někdo LOTRA 3 na PC v dobré kvalitě?
Mimochodem nevíte jestli jsou u LOTRA 1 dvě rozšířené edice?
|
|
Lady of Ithilien, přidáno 20.1. 2004 21:37:36 |
Bel:s tým Samom máš úplnú pravdu, OSCARA SEANOVI ASTINOVI!!! No,uvidíme 29.2. (ak sa nemýlim)
|
|
Ethel, přidáno 20.1. 2004 20:22:02 |
Dnes jsem byla podruhé a film se mi líbil ještě víc než poprvé, snad kromě toho chlápka vedle mě, který vytáhl mobil v momentě,kdy Sam přesvědčuje Froda, aby odhodil prsten do ohně. Při korunovaci Aragorna se začal bavit se sousedem... HNUS. Naštěstí se dal umlčet výrazným zamlaskáním.
|
|
Darthie, přidáno 20.1. 2004 18:31:35 |
Pulka: Ale no, az take hrozne to zase nie je. ;-)
Ako som napisala inde, podla mna tri najlepsie zahrane postavy z celej trilogie su Gandalf, Boromir a Glum. No a v Navratu jednoznacne zazaril Sam, takze suhlasim ze Sean Astin by mal dostat aspon nominaci na Oscara. Ian McKellen uz nominaci dostal, a myslim si, ze Sean si ju naozaj zasluzi. U takychto eposov je velmi tazke vybrat hlavnu alebo vedlajsiu postavu, ako povedala Bellatrix, je to tym a ne "jedinec a krovi". :-)
Este co sa tych Oscarov tyka, nerobme si velke iluzie. Nepamatam si presne kolko mali nominacii, ale FOTR ziskal styri Oscary (kinematografia, makeup, hudba, vizualne efekty), a TTT len dva Oscary (strih zvuku a vizualne efekty). Je vseobecne zname ze Akademia nehodnoti "pokracovania" tak stedro ako prve diely. Tiez by som bola rada, ak by ROTK ziskal vela Oscarov, ale ako poznam Akademiu, tak je to len malo pravdepodobne. Vsetko zavisi od toho, aku mal konkurenciu. Myslim si ze by mohol dostat nominacie za vizualne efekty, zvuk, strih zvuku, kostymy, kinematografiu, a vedlajsiu rolu (Sean Astin) - ale to posledne je len moje zbozne zelanie. :-P Ale je naozaj dost tazke uhadnut kolko sosiek si odnesu. Holt, uvidime. 27. januara maju byt zverejnene nominacie, a samotne udelovanie Oscarov bude v nedelu 29. februara.
|
|
Půlka, přidáno 20.1. 2004 18:00:07 |
Kovíz: A myslíš, že vůbec ví CO je Česká republika, a v pípadě, že se náhodou strefí, tal vědí, alespoň, že je v Evropě? Pokud i toto, možná nás hrají z hokeje, myslíš, že se hloupě nezeptají: "A lítá tam alespoň letadlo?"
|
|
Kovíz, přidáno 20.1. 2004 17:49:19 |
Ceny, neceny (za info děkuji, Bele). Herce stejně nejvíc potěší, když je chválí lidi. A u LOTRA si jsem jistý, že to bude do konce života, jak se ke knize i filmu budou dostávat další generace. A doufám, že se (rozprostřeno do času) všichni zmínění i nezmínění přijedou nechat pochválit i od nás z Čech.
|
|
Půlka, přidáno 20.1. 2004 17:32:38 |
Pardon, mýlím se ne mílým, holt šotek se objevil :-)
|
|
BESTie, přidáno 20.1. 2004 17:16:14 |
JO, Oskara Samovi
|
|
Půlka, přidáno 20.1. 2004 17:14:25 |
Inmax, Niedal: Ano, Sean Astin to hraje opravdu skvěle. Zasloužil by si to, ale Ian McKellen taky občsa vystihuje vše, co dal Gandalfovi Tolkien do vínku, takže souhlasim i s těmi, co to navrhovali. A Andy Serkins, tomu bych to taky přálá, viď glumíššku? Takže doufám, že z těch 12 nominací alespoň 13, ne to je moc, tak dobra 12 proměni ve zničený prsten.
Niedal: Mě se taky ten Film moc zdál sestřihaný, takže s tebou souhlasim, i mně, ktrá tu knžku už zná skoro nazpaměť, to občas málem nestačilo dojít, hlavně Smíšek zraněný nazgúlovým dechem, stři, Smíšek jede před Moranon, to bylo jaksi divné...
Mě se to vcelku moc nelíbilo, hrálo to všude na efek, bim, porazit skřety, sek, zničitnazgúli, sek, sek, sek, sek... Je tam moc bojovejch scén, a to by se určitě Tolkienovi nelíbilo, vždyť sám na vlastní kůži válku zažil a pocítil její následky sám na své kůži (skoro všichni jeho přátelé byli mrtvi) a tak jí tam moc prostoru nedával, a nebo se mílým? podle mýho by se ten prostřední díl dal zpracovat jinak, ale to je jenom moje představa, a PJ na ni měl zřejmě jiný náhled, ale, narozdíl ode mne, měl peníze, práva a mnoho elánu, takže stejně smekám před celým štábem, herci a všemi komparzisty apd.
|
|
inmax, přidáno 20.1. 2004 15:37:12 |
jj Sean Austin si oscara právem zaslouží a Andy za Gluma alespoň nominaci ::))
ale hlavně bych oscara přál rejžovi PJ, zaslouží si ho
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 20.1. 2004 14:00:34 |
Niedal: drtívá většina světových recenzentů by s tebou nesouhlasila, ten film se jim výjimečně líbil i takhle :-)
|
|
Niedal, přidáno 20.1. 2004 13:51:57 |
Jak jsem již psal v jiném komentáři, tak snímek, který je takto i pro nezasvěceného "prostříhán a zkrácen" nemá šanci získat cenu za Nejlepší film! A co se herců týče, tak tam by si za celou trilogii zalsloužili oskary jak Ian McKellen, Sean Astin, Andy Serkis, Cate Blanchett i Christopher Lee či Bernard Hill nebo John Noble. Všichni předvedli skvělé výkony a to, že někteří nepobyli na plátně moc dlouho neznamená, že by si tu sošku nezasloužili. Nicméně antioskara by si zasloužila společnost CineStar, která dala do půlky představení pauzu, aby si odporní šustiči a mlaskači mohli doplnit zásoby a aby pak dalších deset minut po skončení přestávky mohli rušit svým opožděným příchodem do sálu!
|
|
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 20.1. 2004 12:54:22 |
Bellatrix: IMHO Sean Astin vyniká a to pořádně. A totéž ve vedlejší roli Miranda Otto, ale ta má málo prostoru. Ale ten Sam... no nic :-)
|
|
Bellatrix, přidáno 20.1. 2004 12:50:43 |
Jo, jenže bohužel herecké nominace a ocenění jsou u ROTK dost nepravděpodobné, protože tam nikdo nevyniká (je to tým, ne jedinec a křoví). A vybrat jednu vedlejsí roli, to je taky těžké.
|
|
Míšánek, přidáno 20.1. 2004 9:42:29 |
Zajímavý. O kvalitě filmu to opravdu nevypovídá, ale bylo by stejně příjemný číst, že Návrat krále dostal Oskary ve všech kategoriích...
|
|